Moze znajdziesz tu cos dla siebie..dziele sie tym z Wami co posiadam

-Motywy xxxx-owe....


....wykorzystałam motyw xxxx-y bukieciku bratków do karty urodzinowej


..tak w całej okazałości...




...obie fotki pozwoliłam sobie pozyczyc od Obdarowanej...no nie pstrykłam przed wysłaniem..czesto tak bywa


...wzór na kanwe








....kolorki np .kwiatków mozna zmieniac.. mogą byc w odcieniu niebieskości,brązu






1 komentarz:

  1. ja się wcale nie chwalę, ale ta karteczka z pięknymi życzeniami jest moja ;-))

    OdpowiedzUsuń