Moze znajdziesz tu cos dla siebie..dziele sie tym z Wami co posiadam

-Bransoletki z koralikami....

Zawsze podobaly mi sie robótki szydełkowe z wrabianymi koralikami,spróbowałam i tu efekt w bransoletkach...
......tu dla chętnych spróbowania..krok po kroczku jak ja to robię....
(zrobiłam tylko na trzech koralikach wyjątkowo do pokazania)
....tu ponizej opisze każdą fotke,zeby było "jaśniej"

1.Nabieram tyle oczek łancuszka,aby po zamknięciu ,w jego srodek zmieścił się koralik...ja mam 12 o.
2.Półslupek,którym zamykam łańcuszek,będę przeciągac przez koralik...



3./4.Po przewleczeniu nici przez koralik,łancuszek naokoło obrabiam półslupkami....


5.Teraz bedzie drugi koralik..nie obcinam kordonka,znowu robię łancuszek z 12oczek plus 1oczko więcej,aby była przerwa między obrobionymi koralikami...

6.Po zamknięciu łańcuszka powtarzam to samo co przy pierwszym koraliku....

7.Teraz trzeci koralik bedzie...znowu  to samo co przy 1-szym i 2-gim koraliku powtarzam...








12./13.Powiedzmy,ze jest juz odpowiednia ilosc korali na bransoletke lub naszyjnik,trzeba te obrobione korale "zmostkowac"aby miały formę do uzytkowania...ja robię między nimi łancuszek....


14.Jeszcze łancuszek obrobię półsłupkami.......

15.Przygotowane zapięcie wrabiam i gotowe......


Proszę korzystac ze skromnej podpowiedzi i zyczę duzo pomysłow na bizuterię szydełkową.
Pozdrawiam serdecznie...


.

4 komentarze:

  1. Juz biegnę szukać koraliki;-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne bransoletki, szczególnie ta biała:)
    muszę spróbować:D

    OdpowiedzUsuń